Διατάσεις


Θέλεις να ανακουφίσεις το μυϊκό σου σύστημα από την περιττή ένταση, να χαλαρώσεις αποτελεσματικά και να διατηρήσεις το σώμα σου ελαστικό και ευλύγιστο; Βάλε τις στατικές διατάσεις στην καθημερινότητά σου με το πρόγραμμα που σου δίνουμε.


Γενικός τρόπος εκτέλεσης στατικών διατάσεων

Σε κάθε στατική διάταση:


-Παίρνεις τη θέση που σου υποδεικνύει το αντίστοιχο σκίτσο.

-Αναπνέεις ελεύθερα – ήρεμα, χαλαρά και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

-Τεντώνεις τους μυς σου αργά και προοδευτικά μέχρι εκεί που μπορείς σχετικά άνετα και δεν νιώθεις δυσάρεστη ενόχληση ή πόνο.

-Από την αρχή έως την τελική θέση της διάτασης διατηρείς την καλή στάση σώματος.

-Παραμένεις στην τελική θέση διάτασης, εκεί που νιώθεις το επιθυμητό τέντωμα, για όσο αισθάνεσαι άνετα, χωρίς να κινείσαι και χωρίς να ταλαντεύεσαι.

-Επικεντρώνεσαι στην αίσθηση τής διάτασης στη μυϊκή ομάδα που τεντώνεις και όχι στο πόσο πολύ τεντώνεσαι.

-Αποφεύγεις το απότομο ή υπερβολικό τέντωμα, μειώνεις το εύρος τής διάτασης αν αισθανθείς πόνο ή άλλο ενοχλητικό σύμπτωμα.

-Αν έχεις δυσκαμψίες ή έχεις αρκετό καιρό να κάνεις διατάσεις, αρχικά εκτελείς κάθε διάταση για όσα δευτερόλεπτα υποδεικνύουμε και αυξάνεις προοδευτικά το χρόνο, από προπόνηση σε προπόνηση.

-Για να βελτιώσεις την αυτοσυγκέντρωσή σου αλλά και για να υπολογίζεις το χρόνο κάθε διάτασης, μπορείς να μετράς νοερά «1001, 1002, 1003, κ.ο.κ.». Κάθε μέτρημα αντιστοιχεί σε 1 δευτερόλεπτο.

-Επανέρχεσαι στην αρχική θέση μαλακά και χωρίς βιασύνη.

-Συνεχίζεις με την επόμενη διάταση, προτιμότερο χωρίς να μεσολαβήσει διάλειμμα ξεκούρασης.


-Βεβαιώσου ότι φοράς άνετα ρούχα που δεν σε δυσκολεύουν στις κινήσεις.

-Διάλεξε ένα ήσυχο μέρος, βάλε απαλή μουσική αν θέλεις.

-Προετοίμασε το σώμα σου και ανέβασε τη θερμοκρασία σου με λίγο γενικό “ζέσταμα”, όπως περπάτημα και κινήσεις των αρθρώσεων για περίπου 5 λεπτά.

-Ξεκίνα με την πρώτη διάταση και συνέχισε με  τις υπόλοιπες, ακολουθώντας τη σειρά και τις οδηγίες που σου δίνουμε.

-Απέφυγε την απευθείας επαφή του κορμού με το πάτωμα. Χρησιμοποίησε στρωματάκι, χαλάκι ή πετσέτα.

-Μόλις ολοκληρώσεις το πρόγραμμα διατάσεων, πιες τουλάχιστον 1 ποτήρι νερό. Προαιρετικά, κάνε ένα χλιαρό ντους, φόρεσε καθαρά ρούχα κι αν είναι εφικτό, κάθισε σε μία αναπαυτική πολυθρόνα ή ξάπλωσε στο κρεβάτι και απόλαυσε… την ηρεμία σου για 5-10 λεπτά.

Πηγή: www.studioone.gr

Personal Training Diploma
Yoga Instructor Diploma
Pilates Instructor Diploma
Group Functional Specialist
Dance Choreo Specialist
E-Learning Διπλώματα
Διπλώματα - Σεμινάρια